Rozpoczynamy nowy projekt dla holenderskiej firmy – Financiele abc!

W lipcu 2018 roku rozpoczęliśmy nowy projekt dla naszego Klienta – Financiele abc z Holandii. Firma zajmuję się doradztwem podatkowym, pośrednictwem w handlu nieruchomościami, inwestycjami oraz zarządzaniem finansami. Grupą docelową firmy są Polacy mieszkający w Królestwie Niderlandów. Firma zleciła nam copywriting – teksty na nowy serwis o tematyce wynajmu mieszkań oraz finansowej.

Czytaj wiecej
Adecco Group w gronie Klientów Kreatywnego Kraba!

W okresie grudzień/styczeń 2017/2018 stworzyliśmy 60 ilustracji dla nowego Klienta – Adecco Group, korporacji z branży rekrutacyjnej. Polski oddział zamówił u nas ilustracje, które miały przekazywać zasady firmy. Ilustracje stworzone przez naszego rysownika oraz teksty, które wyszły z pod pióra copywritera w jasny sposób przekazywały zasady oraz wartości marki. Ilustracje zostały przygotowane pod kątem nowych […]

Czytaj wiecej
Jak stworzyć nazwę, która będzie generować wysokie zyski? Oto krótki przewodnik po namingu, który powinna znać każda efektywna agencja kreatywna.

Stworzenie nazwy dla własnej firmy, nowej spółki czy też nowego produktu może stać się rubikonem nie do przebycia dla właściciela lub zespołu. Czy stworzyć krótką czy długą nazwę? Polską czy obcojęzyczną? Merytoryczną czy emocjonalną? Te i inne pytania mnożą się w głowie założycieli podczas pracy nad swoją nazwą. Często jedynym racjonalnym krokiem jest zatrudnienie doświadczonej […]

Czytaj wiecej
Alpen Pharma sp.z.o.o w gronie Klientów Kreatywnego Kraba

Od końca września 2017 roku na stałe obsługujemy firmę farmaceutyczną Alpen Pharma sp.z.o.o, która w swoim portfolio ma takie marki jak: Parasidose, Cevitt Gardło, Active-flora, Dologel, Alpikol. Jesteśmy odpowiedzialni za kreację i wdrożenie portalu poświęconego zdrowiu dla rodziców www.akademiazdrowiamaluszka.pl. Odpowiadamy także za strategię portalu, jego claim oraz copywriting. Od listopada miesięcznie przygotowujemy stałą liczbę artykułów […]

Czytaj wiecej
Storytelling

Storytelling   Jak hipnotycznie wysnuć opowieść o Twojej marce? Fundamenty Storytellingu od Homera aż po współczesność Korzenie opowieści znajdujemy już w tradycji ustnej, która swój renesans przeżywała w czasach Homera, autora „Iliady i Odysei”. Zeitgeistem epoki Homera były opowieści przekazywane z ust do ust, które pełniły role swoistego mass-medium. Historie silnie związane z tradycją Greków […]

Czytaj wiecej
SOCIAL MEDIA NON FICTION

Przedruk z Marketing&Biznes (2016 rok). SOCIAL MEDIA NON FICTION Każdy właściciel małej lub dużej firmy zetknął się choć raz z terminem social media, obsługując własnego Facebooka lub publikując zdjęcia z firmowej konferencji na Instagramie. Obsługa własnej marki w mediach społecznościowych nie jest ani prosta ani oczywista. Poznaj specyfikę Facebooka, na którym bez wsparcia Facebook Ads będziesz tylko anonimowym […]

Czytaj wiecej
Jak stworzyć storytelling?

Przedruk z Marketing i Biznes (publikacja 26.04.2016).   Jak stworzyć storytelling, który sprzedaje? Storytelling towarzyszy nam od tysięcy lat, powstał długo wcześniej przed wynalezieniem pisma,  istniał w greckich poleis, w mitycznych opowieściach Indian, w historiach naszych pradziadów przekazujących sobie lokalne mity i klechdy przy świetle świecy, by w końcu wejść z butami w popkulturę i objawić się […]

Czytaj wiecej
Identyfikacja wizualna – zadbaj o spójny wizerunek swojej marki

Identyfikacja wizualna – zadbaj o spójny wizerunek swojej marki, który zapadnie w pamięć odbiorcy! Twoje logo, papier firmowy czy wizytówki to miejsce, w którym potencjalny Klient będzie się stykał po raz pierwszy z Twoją marką. Jeśli Twój logotyp będzie niedopracowany i słaby, nie zostanie zapamiętany przez odbiorcę. Miliony obrazów i bodźców każdego dnia wypłukały z Nas zdolność […]

Czytaj wiecej
Jak tworzyć skuteczne posty na Facebooku?

Przedruk z Marketing&Biznes (publikacja 25.05.2016).   Jak tworzyć skuteczne posty na Facebooku? Poznaj anatomię copywritingu w social media. Każdy może pisać posty na swoim Fan Page, lecz nie każdy potrafi robić to skutecznie. Bardzo często marki decydując się na własnoręczną publikację postów robią to bez przemyślenia, zapominając o odbiorcy.  Takie działanie przynosi więcej szkody niż pożytku, […]

Czytaj wiecej