Klient: Las Vegas Power Energy Drink

Działania: W ciągu 1,5 roku współpracy przeprowadziliśmy szereg kampanii reklamowych dla jednego z czołowych producentów napojów energetycznych w Polsce – Las Vegas Power Energy Drink. Ważnym elementem kampanii były social media. Przez cały okres współpracy przeprowadzaliśmy 2-3 duże konkursy na Facebooku oraz prowadziliśmy stałą obsługę 2 fanpage‘y Klienta. Konkursy w social media opierały się na hipnotycznych grafikach, treściach i konceptach, dopasowanych do grupy docelowej. Pierwszy konkurs „Wyjazd do Las Vegas“ osiągnął zasięgi postów dzięki wsparciu Facebook Ads do 100-200.000 odbiorców oraz przyciagnąl setki uczestników konkursu. Zadaniem konkursowym było stworzenie zdjęcia lub filmu o tematyce imprezy w stylu Kac Vegas. Imprezowe treści zapełniały funpage Klienta przez miesiąc, a dwójka zwycięzców wygrała wyjazd do Las Vegas w USA.

Kolejne konkursy nawiązywały do stworzonej przez nas strategii komunikacji związanej z piłką nożną, ponieważ Klient jest oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Nagrodami w konkursach były bilety na mecze reprezentacji, a ideą konkursów były zadania kreatywne tudzież odpowiedzi na pytania w modelu „kto pierwszy, ten lepszy“.

Stała obsługa fanpage Klienta – napojów energetycznych i LV bowling, czyli kręgielni oraz squasha należącego do Klienta opierała się na kreacji strategii komunikacji dopasowanej do marki, opracowywaniu chwytliwego kontentu i grafik, oraz prowadzeniu konkursów/kampanii w Internecie wedle przyjętej strategii.

Dla Las Vegas Power Energy Drink stworzyliśmy także materiały reklamowe, takie jak prezentacje multimedialne oraz copywriting na stronę www.lasvegasdrink.pl.

Cel: Prowadzenie konkursów w social media, które zwiększą świadomość marki. Prowadzenie fan page, które aktywnie zaangażuje grupę docelową.

Korzyści: Przeprowadziliśmy szereg konkursów, w których osiągaliśmy kilkumilionowe zasięgi, duże zaangażowanie fanów oraz rozgłos w sieci. Konkursy były mocnym wsparciem wizerunku marki.