Oferujemy kompleksowe wsparcie komunikacji dla podmiotów medycznych i firm farmaceutycznych. Od 8 lat skutecznie wspieramy naszych klientów w komunikacji do pacjentów, lekarzy czy konsumentów.
Zajmujemy się marketingiem medycznym od 2014 roku, oferując komunikację zgodną z przepisami prawa, która zapewnia wymierne efekty dla podmiotów medycznych (szpitali, ZOL, prywatnych praktyk lekarskich) czy klinik medycyny estetycznej. Marketing usług zdrowotnych w wydaniu naszej agencji kreatywnej w Warszawie działa w oparciu o przepisy zawarte w Uchwale Nr 29/11/VI NRL z dnia 16 grudnia 2011 roku oraz Ustawie o działalności leczniczej z 15 kwietnia 2011 roku.
Skuteczne i zgodne z prawem działania content marketingowe prowadzą do wzrostu pozycji strony w wynikach wyszukiwania, budowania relacji z pacjentami czy wzrostu sprzedaży usług medycznych. Copywriting medyczny i prowadzenie bloga medycznego opiera się na treściach o charakterze informacyjnym i piśmiennictwie naukowym. Tworzone artykuły na bloga dla klinik medycyny estetycznej, gabinetów stomatologicznych czy placówek medycznych opisują przebieg procedur medycznych, wskazania i przeciwwskazania do zabiegów. Treści są angażujące, zgodne z prawem i dopasowane do grupy docelowej, dzięki czemu osiągają cel.
PRODUKCJA GRAFICZNA
Naming medyczny
Copywriting medyczny
i prowadzenie bloga medycznego
STARDENT
Copywriting na strony produktowe dla suplementu diety
STARDENT
Konsultacja z lekarzami
i ekspertami
To nasza specjalizacja, którą najczęściej oferujemy firmom farmaceutycznym. Jest to ważny aspekt promocji marketingu farmaceutycznego. Oferujemy prowadzenie bloga o lekach OTC, suplementach diety. Kluczową kwestią jest kreacja treści o edukacyjnym charakterze, zgodnie z przepisami ustawy, która przedstawia skład oraz właściwości leku OTC, a także wszelkie skutki niepożądane. Często na blogu medycznym publikuje się również artykuły dotyczące substancji zawartych w produktach, jednostek chorobowych czy wskazań pacjentów do stosowania farmaceutyku. Zadbamy o wysoki poziom merytoryczny publikowanych treści oraz rzetelne udokumentowanie na podstawie źródeł : piśmiennictwa akademickiego oraz medycznego.
Pharma marketing nie może obyć się bez czytelnej i funkcjonalnej strony, która będzie dopasowana do grupy docelowej. Dbamy o estetykę oraz wszelkie aspekty wynikające z przepisów reklamy leków Rx czy OTC, aby nasi klienci mogli skutecznie docierać do pacjentów lub lekarzy. Cechy naszych stron w ramach marketingu farmaceutycznego to: łatwość w nawigacji, najwyższa estetyka, minimalizm, przejrzystość. Uzupełnieniem projektu graficznego będzie stworzenie rzetelnych opisów produktów, które pozwolą na zapoznanie się ze składem, wskazaniami, przeciwwskazaniami i działaniami niepożądanymi danego wyrobu.
To nasza specjalizacja, którą najczęściej oferujemy firmom farmaceutycznym. Jest to ważny aspekt promocji marketingu farmaceutycznego. Oferujemy prowadzenie bloga o lekach OTC, suplementach diety. Kluczową kwestią jest kreacja treści o edukacyjnym charakterze, zgodnie z przepisami ustawy, która przedstawia skład oraz właściwości leku OTC, a także wszelkie skutki niepożądane. Często na blogu medycznym publikuje się również artykuły dotyczące substancji zawartych w produktach, jednostek chorobowych czy wskazań pacjentów do stosowania farmaceutyku. Zadbamy o wysoki poziom merytoryczny publikowanych treści oraz rzetelne udokumentowanie na podstawie źródeł : piśmiennictwa akademickiego oraz medycznego.
Pharma marketing nie może obyć się bez czytelnej i funkcjonalnej strony, która będzie dopasowana do grupy docelowej. Dbamy o estetykę oraz wszelkie aspekty wynikające z przepisów reklamy leków Rx czy OTC, aby nasi klienci mogli skutecznie docierać do pacjentów lub lekarzy. Cechy naszych stron w ramach marketingu farmaceutycznego to: łatwość w nawigacji, najwyższa estetyka, minimalizm, przejrzystość. Uzupełnieniem projektu graficznego będzie stworzenie rzetelnych opisów produktów, które pozwolą na zapoznanie się ze składem, wskazaniami, przeciwwskazaniami i działaniami niepożądanymi danego wyrobu.
Wsparcie graficzne/Produkcja stron www
produkcja identyfikacja wizualnej, logotypów, stron www dla produktów OTC i RX, serwisów i portali dla pacjentów i lekarzy, projektów graficznych do druku – czyli kompleksowe wsparcie graficzne pharma marketingu.
Content marketing dla branży farmaceutycznej
prowadzenie bloga medycznego dla suplementów diety, produktów OTC i wyrobów medycznych, copywriting medyczny.
Prowadzenie Facebooka
Działania w social mediach zgodne z prawem farmaceutycznym
STARDENT
Copywriting na strony produktowe dla suplementu diety
STARDENT
Theme: Illdy. © Copyright by Kreatywny Krab 2014-2023