Skuteczny marketing medyczny dla klinik medycyny estetycznej 

Od wielu lat prowadzimy działania marketingowe dla klinik medycyny estetycznej. Zajmujemy się prowadzeniem bloga oraz tworzeniem copywritingu na strony www, produkcją graficzną, działaniami w social media, planowaniem kampanii reklamowych. Wszystkie nasze działania są zgodne z Ustawą o działalności leczniczej z 15 kwietnia 2011 roku. 

Jakie są ograniczenia prawne w zakresie reklamy dla klinik medycyny estetycznej?

1. Według Art. 14 Ustawy o działalności leczniczej z 15 kwietnia 2011 roku podmioty te mogą przekazywać informacje o tym, jakie usługi wykonują, natomiast nie może to mieć znamion reklamy. 

2. Przepisy są konkretyzowane przez Uchwałę Nr 29/11/VI NRL z dnia 16 grudnia 2011 r. Według niej ani lekarz, ani stomatolog nie mogą reklamować swoich usług, a jedynie podawać informacje na ich temat. 

3. Nowe Przepisy dot.reklamy wyrobów medycznych, które weszły w życie 1 stycznia 2023 roku zakazują m.in. podawania nazw wyrobu medycznego tj.HIFU, Venus Legacy, dopuszczając jedynie możliwość opisu technologii. Treści powinny mieć charakter informacyjny bez wychwalania skuteczności usług. 

Jakie usługi oferujemy dla gabinetów i klinik medycyny estetycznej? 

Prowadzimy komunikację dozwoloną prawem z zakresu zabiegów, wskazań oraz przeciwwskazań do tych procedur medycznych. Naszą specjalizacją jest prowadzenie bloga medycznego i copywriting medyczny dla klinik medycyny estetycznej, a dostarczane treści nie mają znamion reklamy, mają funkcję informacyjną i wywołują pożądany efekt u odbiorców. Prowadzenie bloga medycznego przynosi wiele korzyści: buduje relacje z pacjentami, poprawia pozycjonowanie strony www, co pozwala na dotarcie do większej grupy pacjentów, spełnia funkcję informacyjną i edukacyjną

Projektowanie materiałów graficznych i produkcja stron www zgodne z obowiązującymi przepisami, to skuteczne narzędzie marketingu medycznego.Strona www dla kliniki medycyny estetycznej powinna być nie tylko nowoczesna, responsywna, ale zawierać informacje o oferowanych świadczeniach i kadrze lekarskiej  

Zarówno przy stronie internetowej, jak i prowadzeniu na niej bloga warto zadbać o treści. Copywriting medyczny pisany zgodnie z przepisami ustawy cechuje się eksperckością, bazuje na rzetelnych źródłach i utrzymuje odpowiedni ton komunikacji. Optymalizujemy treści pod kątem SEO z użyciem nowoczesnych narzędzi, co zwiększa widoczność w sieci i przyczynia się do sprzedaży usług medycznych gabinetów medycyny estetycznej. Mam ponad 8-letnie doświadczenie w działaniach content marketingowych dla placówek medycznych, dlatego wiemy jak doprowadzić do rozwoju podmiotu medycznego. 

Zapraszamy do kontaktu w celu przygotowania niezobowiązującej oferty.

Zaufali nam: