Aktualizacja 20.12.22

Identyfikacja wizualna – zadbaj o spójny wizerunek swojej marki, który zapadnie w pamięć odbiorcy!

Twoje logo, papier firmowy czy wizytówki to miejsce, w którym potencjalny Klient będzie się stykał po raz pierwszy z Twoją marką. Jeśli Twój logotyp będzie niedopracowany i słaby, nie zostanie zapamiętany przez odbiorcę. Miliony obrazów i bodźców każdego dnia wypłukały z Nas zdolność zapamiętywania i przyswajania wszystkiego i wszystkich. Dziś już tylko najbardziej oryginalne i sprzedażowe projekty są przyswajane przez odbiorców, reszta jest usuwana w mentalnym „koszu“. Będąc świadomym przedsiębiorcą nie możesz sobie pozwolić na przeciętny projekt identyfikacji wizualnej, który nie będzie przynosić Ci zysków każdego dnia. Powinieneś postawić na dojrzały i sprzedażowy projekt, który wyeksponuje korzyści Twojej firmy i zapadnie odbiorcom głęboko w pamięci. Wówczas podczas następnych zakupów lub potrzebie konsumenckiej przypomną sobie Twoją markę i nacisną przycisk „Kup Teraz“ na Twojej stronie www.

Poznaj zasady prowadzenia działań marketingowych dla branży medycznej.

Jak stworzyć dojrzałą identyfikację wizualną?

Zaprojektuj logo składające się maksymalnie z 3 kolorów. Barwy dobierz do charakteru własnej marki. Stwórz nazwę, która będzie łatwo zapamiętywalna i tagline, który uzupełni nazwę chwytliwym sloganem. Logo to symbol, znak firmowy, który musi być rozponawalny z daleka. Pomyśl, że to Twoje logo za 5 lat będzie reklamowane jako „product placement“ w filmie o Jamesie Bondzie, dlatego musi być widoczne od razu w dynamicznym ujęciu, choćby na pędzącym pociągu czy podczas wymiany ciosów sławnego agenta. Logo to centralny punkt Twojego biznesu – to od niego powinieneś zacząć pracę nad wizerunkiem firmy. Zawrzyj w nim symbol, który będzie nawiązywał do cech Twojej marki, działalności czy filozofii. Podążaj drogą designerów FedEx, Nike, Reebook czy McDonald’s. Te znaki firmowe znają wszyscy. Zapracuj na to, by rozpoznawalność Twojego logo wynosiła 99,9%! Papier firmowy z logo powinien być spójny z identyfikacją wizualną. Dopasuj kolorystykę z logo zarówno na papierze firmowym, długopisie reklamowym, jak i ulotce. Spójność i dominujące cechy Twojej marki winny być obecne wszędzie, gdzie prezentujesz się swoim Klientom. Zaskocz odbiorcę wizytówką, która będzie nieszablonowa i nowatroska, a właśnie do Ciebie zadzwoni w razie potrzeby! Skuteczne logo, spójna identyfikacja wizualna czy nieszablonowa wizytówka – to od nich zależy sukces Twojego start’up’u czy też marki po przeprowadzonym rebrandingu. Samemu możesz nie podołać stworzenia wyróżniającej się identyfikacji wizualnej. Internet i rynek to dżungla, w którym przetrwają tylko oryginalne gatunki. Jeśli nie chcesz zostać rozszarpany na strzępy przez silniejszego zwierza skontaktuj się z nami, a stworzymy Ci skuteczną, oryginalną i spójną identyfikację wizualną. Nasi graficy zaproponują Ci parę projektów, bez ilościowych limitów zmian czy ukrytych dopłat. Nie spoczniemy, póki nie stworzymy skutecznego projektu, który spodoba Ci się estetycznie w 100%. Nie zwlekaj – skontaktuj się z Kreatywnym Krabem i zamów identyfikację wizualną, która pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję

Kajetan Puszek, CEO/Creative Director, Kreatywny Krab