W październiku zrealizowaliśmy kampanię społeczną „Odłóż smartfon i żyj” dla Tramwajów Warszawskich. Kampania była organizowana wspólnie z Zarządem Dróg Miejskich. Wykonaliśmy napisy sprayem „Odłóż smartfon i żyj” przed 240 przejściami dla pieszych, które były zlokalizowane obok szkół. Ideą akcji było zwrócenie uwagi na problem używania smartfonów podczas przechodzenia przez przejścia dla pieszych, które powodują wypadki śmiertelne wśród młodych ludzi.

Przeczytaj więcej o akcjach niestandardowych.

Hasła przestrzegające przez przechodzeniem przez przejścia dla pieszych będąc wpatrzonym w ekran smartfona pojawiły się przy szkołach, ponieważ to właśnie młodzi ludzie są najbardziej narażeni na niebezpieczeństwo. Akcja jest częścią długofalowej kampanii „Bądźmy Razem Bezpieczni”, prowadzonej przez Tramwaje Warszawskie.

(fot. UM.st.Warszawa)

Chcesz zapoznać się z innymi realizacjami? Kliknij tutaj.

Przeczytaj artykuł: Czy pharma marketing wyklucza kreatywne podejście?