Jakie panują trendy w projektowaniu opakowań dla produktów farmaceutycznych w 2023?

W marketingu farmaceutycznym są istotne obostrzenia prawne. Dlatego należy zadbać o każdy aspekt promocji produktu. Duże znaczenie ma opakowanie. W przypadku suplementów diety i leków OTC jest to aspekt, który może przesądzić o zakupie wyrobu. Dowiedz się, jakie panują trendy w projektowaniu opakowań dla produktów farmaceutycznych w 2023 roku.  Projektowanie opakowań farmaceutycznych – aspekty prawne  […]

Read more
Jak zaprojektować opakowanie leku?

Opakowanie leku powinno być zaprojektowane w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Warto również zadbać o to, aby odzwierciedlało ono charakter preparatu i producenta. Dzięki temu wpłynie pozytywnie na promocję produktu. Dowiedz się, jak zaprojektować opakowanie leku. Opakowanie suplementu diety Projektowanie opakowań farmaceutycznych należy rozróżnić w zależności od tego, jakiego produktu ono dotyczy. Inne zasady dotyczą promocji […]

Read more
Jak skutecznie promować suplementy diety w 2023? Poradnik

Suplementy diety w Polsce cieszą się niezwykle dużą popularnością. Według badań zleconych przez OSAVI, około 67 % Polaków przyznaje się do używania tych preparatów. Warto jednak wiedzieć, że ich promocja wymaga stosowania się do przepisów prawnych. Dowiedz się, jak skutecznie i legalnie promować suplementy diety w 2023 roku. Nowe przepisy – co zmieniło się w […]

Read more
Marketing stomatologiczny — jak wypromować gabinet stomatologiczny lub dentystyczny?

Marketing stomatologiczny — jak wypromować gabinet stomatologiczny lub dentystyczny? Prowadzenie marketingu gabinetu stomatologicznego jest skomplikowanym zadaniem. Wynika to z tego, że placówki świadczące usługi medyczne mają zakaz reklamy. Natomiast mogą informować i edukować na temat przeprowadzanych zabiegów i metod leczenia. Dowiedz się, jak skutecznie wypromować gabinet stomatologiczny. Co jest istotne przy tworzeniu komunikacji dla gabinetów […]

Read more
Jak wypromować klinikę medycyny estetycznej zgodnie z nowymi przepisami?
Jak wypromować klinikę medycyny estetycznej

W marketingu medycznym należy stosować się do zaostrzonych przepisów. Wraz z początkiem roku 2023 weszła w życie nowelizacja Ustawy o Wyrobach Medycznych. Zmiany dotykają także placówki świadczące usługi zdrowotne. Dowiedz się, jak wypromować klinikę medycyny estetycznej zgodnie z nowymi przepisami.  Marketing kliniki medycyny estetycznej – kreacje graficzne na witrynę Witryna to wizytówka dla każdej kliniki […]

Read more
6 zasad copywritingu medycznego dla podmiotów medycznych i farmaceutycznych

Odpowiednio skonstruowany copywriting medyczny jest niezwykle skutecznym narzędziem komunikacji z pacjentami dla podmiotów świadczących usługi lecznicze oraz firm farmaceutycznych. Tworzenie treści powinno się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Istnieje także kilka wskazówek, dzięki którym komunikacja będzie jeszcze efektywniejsza. Dowiedz się, jakie zasady warto zastosować w copywritingu medycznym. Zrozumienie branży medycznej i farmaceutycznej W przypadku […]

Read more
Jak stworzyć copywriting medyczny w 2023 roku?

Jak stworzyć copywriting medyczny w 2023 roku? Marketing farmaceutyczny i medyczny to dziedziny, które są obarczone restrykcjami prawnymi. Warto pamiętać, że przy tworzeniu treści komunikacyjnych dla wyrobów medycznych i farmaceutycznych nie można im nadawać charakteru reklamowego, a jedynie informacyjny. Dowiedz się, jaki powinien być copywriting medyczny w 2023 roku.  Copywriting medyczny, czyli zasady pisania skutecznych […]

Read more
Skuteczne nazwy leków – cz.II

Tworzenie unikalnej nazwy leków, która jest łatwa w zapamiętaniu, a przy tym zgodna z przepisami prawa może być wyzwaniem. Istnieje kilka zasad na to, by uzyskać skuteczny naming preparatów farmaceutycznych. Dowiedz się, w jaki sposób powstają unikalne, a zarazem chwytliwe dla odbiorców nazwy leków. Zasady tworzenia nazw leków – marketing farmaceutyczny Pharma marketing leków OTC, […]

Read more
Reklama wyrobów medycznych – nowe przepisy 2023

Przy marketingu medycznym należy zachować szczególną ostrożność. Jest to branża obarczona wieloma obostrzeniami. Wraz z nowym rokiem ustawodawca wprowadził nowe przepisy w tym zakresie. Dowiedz się, w jaki sposób należy prowadzić reklamę wyrobów medycznych w 2023 roku. Reklama wyrobów medycznych – zmiana przepisów 2023  Wraz z 1 styczna 2023 roku zmianie uległa Ustawa o wyrobach […]

Read more
Nowe przepisy dot. wyrobów medycznych w świetle farmaceutyków

Początek roku to okres nie tylko związany z tworzeniem planów biznesowych, ale także ze zmianami prawnymi. Od 1 stycznia 2023 obowiązuje nowe ustawodawstwo w kwestii wyrobów medycznych, w tym również tych, które oferują firmy farmaceutyczne. Dowiedz się, jak należy od nowego roku prowadzić legalnie pharma marketing. Nowe przepisy dotyczące wyrobów medycznych 2023 Reklama w branży […]

Read more