Jak stworzyć storytelling?

Przedruk z Marketing i Biznes (publikacja 26.04.2016).   Jak stworzyć storytelling, który sprzedaje? Storytelling towarzyszy nam od tysięcy lat, powstał długo wcześniej przed wynalezieniem pisma,  istniał w greckich poleis, w mitycznych opowieściach Indian, w historiach naszych pradziadów przekazujących sobie lokalne mity i klechdy przy świetle świecy, by w końcu wejść z butami w popkulturę i objawić się […]

Czytaj wiecej
Identyfikacja wizualna – zadbaj o spójny wizerunek swojej marki

Identyfikacja wizualna – zadbaj o spójny wizerunek swojej marki, który zapadnie w pamięć odbiorcy! Twoje logo, papier firmowy czy wizytówki to miejsce, w którym potencjalny Klient będzie się stykał po raz pierwszy z Twoją marką. Jeśli Twój logotyp będzie niedopracowany i słaby, nie zostanie zapamiętany przez odbiorcę. Miliony obrazów i bodźców każdego dnia wypłukały z Nas zdolność […]

Czytaj wiecej
Jak tworzyć skuteczne posty na Facebooku?

Przedruk z Marketing&Biznes (publikacja 25.05.2016).   Jak tworzyć skuteczne posty na Facebooku? Poznaj anatomię copywritingu w social media. Każdy może pisać posty na swoim Fan Page, lecz nie każdy potrafi robić to skutecznie. Bardzo często marki decydując się na własnoręczną publikację postów robią to bez przemyślenia, zapominając o odbiorcy.  Takie działanie przynosi więcej szkody niż pożytku, […]

Czytaj wiecej